torsdag, september 06, 2007

Hej på er !

Gud va länge sen det var jag satt här å skrev till er, har ju som sagt varit en tuff sommar för mig och min familj..
Tyvärr är det inte över än utan nästa torsdag hoppas jag att det kan bli ett tillfälligt slut på allt detta med vårdnaden.
Har som inte riktigt haft den energin till att göra nån god mat utan det är mest min underbare sambo som har ställt sig vid spisen å då har det för det mesta varit makaroner, å det vet ni ju alla hur det smakar:)
Ville bara kika in å säga hej till er för jag har saknat att sitta här :)
Men nu får vi hålla tummarna att det kommer gå bra i tinget nästa vecka så jag kommer med ny energi å en massa goda recept till er !!
Sen tycker jag ni ska verkligen kommentera hur otroligt bra Sara har sprutat ut recept till er :)
Hon har varit otroligt duktig som orkat med det fast hon varit sjuk å varit helt själv!
Å Sara från mig till dig, Tack för att du är den bästa vännen man kan ha å som alltid finns där när jag varit nere!!

Sköt om er så hörs vi i nästa vecka !!

Kram Linda

2 kommentarer:

Sara sa...

Linda, tack själv för att du finns och ställer upp för mej. Jag håller tummarna för dej nästa vecka, är säker på att allting kommer gå bra. Kan ju inte bli annat med en mamma som du :)

Anonym sa...

Jag har utmanat dig Sara och naturligtvis även dig Linda, ni kan väl svara båda två om ni har lust. Läs på min blogg så förstår ni vad det handlar om. Tjingeling!!!
Kramizzzz