tisdag, januari 08, 2008

Restaurangtips från Jenny

Jag har ju bett er läsare om restaurangtips inför vår stundande Göteborgs helg. Idag när jag satte mej vid datorn så hade jag fått mail från Jenny, tack så mycket !

Hej, detta skulle ha varit en kommentar på din blogg, men eftersom jag inte är registrerad så gick det inte :) http://medennypasalt.blogspot.com/2008/01/disney-on-ice.htm

Hmm, jag tänker vara lite fräck och tipsa om ett ställe jag själv inte besökt.Tara's heter det och det serveras turkisk mat. Jag har som sagt inte själv lyckats komma dit, men har bara hört goda ord om stället. Den vänninan till mig som rekomenderade restaurangen har själv en son som går i trean (anntar att din dotter är lite mindre, menmen).
http://restaurangguiden.com/gbg/centrum/taras/valkommenRG.aspx

Tara's ligger på Södra vägen och finns alltså i anslutning till Skandinavium, för jag antar att ni bor där någon stanns. Annars så finns det ju Hard Rock Cafe på Avenyn. Deras revben är göör goda :) Jag har som sagt varit påväg dit många gånger, men ännu inte lyckats... När man googlar restaurangen kommer det upp många positiva kommentarer så nångång skall jag dit och äta turkiskt/grillat.

Med vänliga hälsningar, Jenny

1 kommentar:

natz sa...

jag har varit på taras flera gånger, och det är verkligen jättegott! de har massa förrätter, både varma och kalla, som är supergoda. zucchiniplättarna och de fetaostfyllda "cigarrerna" måste ni bara testa om ni går dit! dessutom har de humana priser vilket alltid är ett plus :)