onsdag, juni 20, 2007

Johan - Vår nya gästbloggare


Jag vill börja med att välkomna Johan till oss, han ska gästblogga här en vecka. Kan börja med att erkänna att jag inte visste hur jag skulle skriva det här, så jag bad Johan om hjälp och så här blev svaret.

Jag är 23 år bor med sambo och två katter i Kristianstad. Älskar mat,
experimenterar oerhört gärna. Delar mitt stora kulinariska intresse med min
kusin Malin, och vi bollar ofta idéer och tips. Gillar utmaningar såsom att göra gourmeträtter av vad som finns i kylen samt "middag på 5 ingredienser"-typ av utmaningar. Svårt för att stå och se andra laga mat jag ska äta då jag är lite kontrollfreak och gärna tar över.

Mer än så behöver vi nog inte veta om Johan, utan vi ser fram emot hans bloggande och härliga recept här hos oss.

Inga kommentarer: