fredag, juni 29, 2007

Hektiska dagar

Här har tiden verkligen runnit iväg och jag känner inte riktigt att jag har lagat mat som har varit värd att blogga om. I går så kom lilla Hedvig som jag berättade om för er och då var Cornelias "sova över" kompis också kvar. Så det var fullt upp med 3 barn här hemma. Till lunch åt vi spagetti och köttfärssås och det verkade dom nöjda med. E gick inte hem förrän nio på kvällen och då var jag så trött att jag knappt visste hur man pratar. Jag slumrade till max en kvart och det kändes som jag hade sovit en evighet när jag väl vaknade.

Idag har vi bara haft en slapp och skön dag, jag och lilla Cornelia. Khaled har jobbat 10 timmar och efter att ha kommit hem och duschat och kollat lite med oss på tv så stöp han i säng. Han börjar jobba 6 imorrn bitti så det är nog lika bra det.
Vi åt tacos ikväll, och det är jag ganska säker på att alla har smakat så jag bemödade mej inte ens att ta några foto.

Men jag får börja ta tag i matbloggandet nu, annars blir det här mer som en personlig dagbok :)

Inga kommentarer: